?

Log in

 
 
07 August 2009 @ 11:18 pm
'Body Politic' Pilot/Presentation -- So Good! CW! -- So Stupid!  
blastedtree is completely awesome because she found an upload of the Minka Kelly-Jason Dohring criminally un-picked up Pilot*, Body Politic. It's only 31-minutes long, but it's so, so, sooooooooo good. Honestly, a part of me wishes that I hadn't watched it because it was so good!!! *Sigh* I totally would have been in agony shipping Charlie/Frankie because they were great! The agony because they were totally gonna do a triangle with Ben, but Charlie/Frankie were THE couple and it all worked so well. Oh man, it was so, so, so good. Jason was adorable, charming, sweet, awesome and they changed everything about the script that I didn't like. Gah! Everyone was so good, everything was so good. DAMN YOU, DAWN OSTROFF!!!!!!!!!! What the hell is wrong with networks that they'd pass up a gem like this?!?!?!?!?

Anyhoo, you can download it here.

* More like a Presentation, being only 31 minutes, but it's definitely coherent.

ETA: This was originally posted on cw_bodypolitic.
 
 
 
blastedtreeblastedtree on August 8th, 2009 03:53 am (UTC)
Actually, I didn't ul it; I just found it. :) But certainly credit the comm. And I'm glad you liked. It's a damn shame it didn't get a chance. Would've been fantastic.
WeHo M.: ML - Smirkafrocurl on August 8th, 2009 07:13 am (UTC)
I just finished watching, and I liked it too, though I don't know how much longer you can really string out the Frankie is Webster's other daughter story or some of the character flaws in each person (which are easy to do, I suppose.)
logicisfailinglogicisfailing on August 8th, 2009 04:48 pm (UTC)
Ah, it's so disappointing to find a show like that you LOVE when you already know it's been canceled - total self-inflicted torture, lol.

BTW, I think I remember you saying you liked Matthew Bomer when talking about Bryce on Chuck. I don't know if you've heard about it but he'll be in a new USA series "White Collar" this fall.